Niin minä sain murheenkryynin valmiiksi ja hänestä tuli Nonna Emely.Piti laittaa aikaisemmin kuvaa vauvelista,mutta sitten kun pääsin vauhtiin synnyttämisessäNauru niin en muistanut ottaa kameraa yläkertaan työhuoneeseen  ja kuvat jäi ottamatta välivaiheista. Täytyy sanoa,että taas pitkästä aikaa sellainen aihio,josta ei ei meinannut tulla valmista ollenkaan.Varmaan johtuu siitä kun olen aikaisemmin tehnyt jo 4 Gudrun Leglerin muovaamaa aihioita ja kun ne ovat kaikki olleet hyvin saman näköisiä.Luulin kun aikanaan näin Ninasta eka kuvat,niin minun mielestä se oli erinäköinen kuin muut,mutta sitten kun se saapui niin voi vitsi samalla muotilla tehty melkein kuin muutkin.En edes olisi sitä ottanut,mutta oli pre order eli ennakkotilaus usasta ja olin maksanut siitä varausmaksun ja postikulut,niin pakkohan aihio oli ottaa.Nyt kuitenkin syntyi tämä Nonna Emely ja olen aikas tyytyväinen siihen kuitenkin.Hörhelö vaatteita en kuitenkaan alkanut tekemään hänelle.

1258547946_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1258547971_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä nyt on pari kuvaa Nonnasta mietin,että mistähän tämä nimi putkahti esille,mutta se sopii kuin nenä päähän tälle tonttuvauvelille.

Nyt sitten istutan Jouful Heartin hiuksia ja taas menee varmaan jonkun aikaa ennen kuin hän pääsee  tänne sivulle.Teen Joufulille myös taas hörhelömekkoa sun muuta.