Kamala miten aika menee, taas alku viikko meni kuin siivillä ja touhua on  riittänyt. Nyt kun olen parantunut olen käynyt lenkillä,laittanut paikkoja kuntoon,virkannut,kutonut ja sitten tietysti pääasia eli Avan hiusten istutus.Joka kyllä edistyy,mutta hitaasti. Olen istuttanut hiuksia ohuella neulalla,joka todella ei vie kuin hiuksen kerrallaan. Hidasta mutta tulos on parempi.Odotan oikein mielenkiinnolla minkälaiset hiuksen ovat, kun saan ne valmiiksi.Koskaan ei voi tietää minkälainen pää on sitten kun on valmis. Minä aloitan aina hiusten istuttamisen keskeltä päätä silloin näkee helposti,että milloin lopettaa kun sitä kampailee vällillä.Toiset aloittaa alhaalta,mutta siinä tarvitsee jo tietää minkälainen hiusraja sopii,tosin sitäkin voi korjata jos aloittaa hiukan ylempää,no minä pidän tästä tavasta. Nyt täytyy alkaa leipomaan mustikkapiirakkaa ja kohta tekemään voileipiä, tulee sähkäri illalla laittamaan puuttuvia valoja ulos.Ihanaa saa puutarhaan valot ja pimeys hiukan kaikkoaa. Kamalan kylmää meillä oli aamulla pakkasta 8.7 astetta ja se oli ennätys tänä syksynä. No koko eurooppa kärvistelee kylmässä ja lunta on tullut monissa maissa oikein kunnolla jo, onneksi ei täällä.

Nyt laitan Avan päästä muutaman kuvan ja seuraavat tulevatkin sitten jo valmiista päästä.

1255607222_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä kuva päälaelta

1255607244_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tämä taasen on takaa eli takaraivo puuttuu vielä ja on paljon pisteltävää vielä