Niinpä niin,tässä sitä nyt ollaan minä joka olen vannonut,että en ala blogia kirjoittamaan, niin koskaan ei auta vannoa mitään. Jotenkin vaan tuntui,että nyt on tilaus tälle kun on talvi tulossa ja pihatyöt alkavat olla kohta ohitse niin aikaa jää kaikkeen muuhun.Tosin minulla on paljon muutakin  harrastusta,että kyllä aina tekemistä on. Nyt olen ommellut kahta pientä myssyä ystäväni rebon nukeille ja sainkin ne valmiiksi eli huomenna otan kuvia niistä. Sitten minun ikuisuus projekti, joka ainakin nyt tuntuu siltä eli virkattu palapeitto. Nyt on valmiina 20 palaa ja vielä pitäisi tehdä 40 kpl,mutta pikku hiljaa.Laitan siittäkin kuvaa kunhan saa paloja vähän  prässättyä.

Huomenna aloitan tekemään 2 uutta reborn nukkea,aihiot on nimeltään Ava Raine ja taiteilija joka on aihion tehnyt on Laura Tuzio Ross.Sitten toinen on Bella aihio ,jonka on taiteillut Maribell Villanova. Ovat aivan suloisia aihioita joista toivottavasti saan taiteiltua ihanat vauvelit.

Minulla on sitten jonkinlainen kirjoitus ja luki häiriö niin virheitä saattaa olla kirjoituksessa jonkin verran,mutta haitanneeko tuo mitään.